Watch “JUSTICE FOR ERIC GARNER! (GRANDPA GOES CRAZY!)” on YouTube

This brought tears to my eyes

OLD to me… NEW for you!!!

Noooooo sleep crew… check-in!!! WYA & WYD??? is a little slogan I add to my Facebook timeline every time Β I’m up for no unlikely reason, with seemingly nuttin to do… WRONG!!! God’s not dead. Therefore, it’s always sum’n to do, as long as all the craziness is going on in the world all around me. That’s when Praying in the Spirit becomes imperative.

I find myself angry a lot because my rental unit, that God Blessed me with is even further away from my family then the shelter was, and it appears I’m always lonely. But, that’s definitely a part of God’s Perfect Plan for my life. God knows exactly what He wants to do through me. But, I have to pure, open, humble and totally surrendered.Β READY to be thatΒ conduit that He can use.

Believe it or not… this video has nuttin to do with anything I just mentioned. It’s actually from 9/29/15, and never got uploaded because I was stupidly quitting again… But, I’mmmmmmmmmmmmmmmm Back!!!

It’s a FAMILY AFFAIR!!!

The pic is my only son’s baby son. He’s actually in the the Vlog, and he made sure to give a shout out to his Father for being a well known rapper from Washington DC… I thought that was sooooooo cute.

God is AWESOME, and actually got two of my three daughters to come to Church today and six of my grandchildren… I have not stopped smiling since they arrived.

My daughter had to finish off my hair, which turned out beautiful… and while she did I cooked up some good ole chicken that was mouth watering good… ALL the adults was licking their fingers and complementing me, and that just made my smilitis worse lol.

I was sooooooo haaaappppyyyy about the message God sent their way, because they were really captivated and listening. Therefore, I’m convinced that they’re not too far off from God’s Grace, and it won’t take much to reel them back in.

My son, in the other hand, will just have to come on his own, as God speaks to his heart. My daughter said don’t force him, because he’ll simply reject it more and more each time, to the point where he may start avoiding me altogether. But, Prayer changes things and God is ultimately in control and can get my son’s attention way far better than I EVER could… So, patiently I await!!!

Things are looking UP for me, and that covers a multitude of the previous bad… Hallelujah!!!

The pic is Carrot Top, my son’s fiance’s son. He’s been in the family for eleven years, and he’s loved and accepted just as my biological grand babies.

Forgive me for it being sooooooo low, I was sneaking and making this Vlog, at work in the break room. This is one of my early morning days SMH, having to get up and leave out while it’s still dark. But, I will not complain, because going in like that guarantees me eight hours… Ooooooooohhhhhhhhh yoppington πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚

Gotta really get more serious about Church. The same way I didn’t miss school not one day, and wouldn’t dare EVER miss work, I can’t be lenient about about the importance of seeking the face of God EVERY single time them doors open. I’m pressed to be at work to pay bills, by trivial things and make sure I’m up on the latest fashion, and I was sooooooo haaaappppyyyy about trynna obtain my degree, to the point where missing class was Neeeeeevvvveeerr an option… Sick, sleepy or half dead, it didn’t matter, I had a goal and I wouldn’t deviate. Buuuuuutttttttt, it’s OK to miiiiisssssssssss Church several times a month, even after I begged for Sundays off and finally got iiiiittttttttt… Where’s my loyalty to God??? ALL while I’m depending on Him to Bless me with 40 hrs a week at work, a home of my own and Salvation for my entire family. That’s simply me using God as a spare tire, only getting benefits out of Him when it’s in my favor. Not right at ALL, and must change immediately!!!

HEAR no evil, SPEAK no evil and neither SEE no evil… Just BELIEVE!!!

The pic is my only son… He gave me my first granddaughter and she came out looking juuuuussssttttt like me… You talking about haaaappppyyyy!!! I was ecstatic πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ I Neeeeeevvvveeerr wanted to have favorites, but my babbbbbbyyyyyyyy boy was some kinda special to me lol, and he felt the same about his Mom also. Whenever I had to grocery shop, go to school or work, he would cry sooooooo hard for hours, and hold his breath til he turned blue geeeesssssshhhhh.

“ConsiderΒ it pure joy, my brothers and sisters, whenever you face trials of many kinds, because you know that the testing of your faith produces perseverance.”

Just when I start doing good, my old fling, who broke EVERYTHING off with me wanna start contacting me again, buuuutttttt he’s clearly playing games SMH ggggrrrrrrhhhhhh. One minute we’re texting back to back. Then, all of a sudden it’s complete silence… I can’t take the emotional rollercoaster. Sooooooo I really prefer he refrain from bothering me EVER again in life… His unexplainable inconsistencies drives me up a wall, and only allows the devil an opportunity to play tricks on my mind… Like, Ohhhhh he had to stop texting because his girlfriend woke up and caught him. ALL of iiiiittttttttt is irritating… Just goooooooooooooooo, and leave me ALONE!!!

God is sooooooo good, I’m getting 32 hours this week, and I get to run Post 1 by myself again… That’s unexpected Blessings of elevation and gain at work. As I said before, the things they’re allowing me to do, I wasn’t even thinking about doing for probably nine to ten more years… Walking around with keys to Federal Government buildings… Woooooowwwwwwww πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ I’m waaaaaayyyyyyy tooooooo Blessed to EVER be stressed!!!

I was upset yesterday, I won’t lie!!! Because it seems like bad stuff keep coming out the woodwork… I read the pamphlet that said MAX 90 days at the shelter, and that had me in my feelings off the break, but I dealt with it, rules are rules, and I just planned to cross that bridge when I came to it, and I depended on only having to request two extensions, which I thought were good for a period of thirty day’s. Come to find out, the maximum stay has been switched to sixty days, and the extensions, if granted are only for two week increments at a time SMH… That just blew me terribly!!!

Buuuuuutttttttt, today is FREE YOUR MIND FRRRRRIIIIDDDDDAAAAAYYYYY and just as I express to you guys… Nothing is to bombard or overwhelm you today!!! Therefore, this possible upcoming trouble is merely a figment of my imagination!!!

Guys, I can tell when I’m doing things right in the eyes of my Heavenly Father, He’ll just have people walk up and hand me sympathy cards with money in them… I’m so overjoyed and THANKFUL, immediately I Pray for BIG/HUGE Blessings to fall upon each of them and their entire families. Especially the one who helped me today, because she was just crying until her eyes was stop sign red over some personal issues she was having… And yet she unselfishly gave to me… Praise, Honor and Glory to my Daddy, because ultimately it’s ALL Him… They’re just vessels He’s using.

Clothe yourselves with compassion, kindness, humility, gentleness, and patience when you’re God’s CHOSEN!!!

The pic is my Lil midget granddaughter, who’s already four, but barely comes to her big brother’s knee caps lol… Her sooooooo itty bitty… When I was just up in DC, at my other granddaughter’s bday party, I was able to hold the Lil miniature size baby on my hip; comfortably for a few minutes, and I could’ve gone longer, but she wanted to run off and play… Understandably, I mean it is a child’s party… “Let me goooooooooooooooo Nana – I’m sure she was thinking.”

Plllleeeeeaaaaassssseeee forgive me for my sleepiness… Here lately I’ve been suffering with extreme Insomnia, and I’m scared to take Trazadone, because it gives me heart palpitations SMH ggggrrrrrrhhhhhh!!!

The enemy’s fearful of us, because he knows we’re coming for him, full force, to take BBBBAAAAACCCCCKKKKK EVERYTHING he’s EVER stole from us. Our children, who we took the time to rear up in the admiration, honor and respect of the Lord. But, the dumb devil has succeeded in dragging them far away from ALL the morals, potentials and values I instilled in them.

II am sooooooo haaaappppyyy about what God is doing through me on my job, He really placed me in a high position rather quickly, and I’m already doing things that it usually takes us about ten years to transition into… The only thing I’m looking for Him to do, employment wise, now is give me 40+ hours… That would do me good… All that overtime geeeesssssshhhhh πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚

ALL is well… “No GOOD thing shall I withhold from those who walk uprightly”

Haaaaappppyyyy biiiirrrrtttthhhhddddaaaayyy Mini Me… Her turning the big 5 today. Her mother says she’s been long awaiting this day for some time now… I think it’s because her big sister was five for what seems like forever lol. Secret is though, she don’t realize she didn’t catch up with her; instead her sister left her in age again and turned six… Shhhhhh, don’t nobody tell her.

Well, I Neeeeeevvvveeerr did get a plate last night. But, God kept me anyways… Them cheese crackers did me wonders… yummy πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ That’s just God breaking me out of being so picky.

Today’s Scripture made me think of the Prodigal son, and how he was accepted back into his family without chaos… That’s how easily God receives us back after we stray, and that gives me hope, that He’s not angry with me when I fall short.

When you’re going through and having a bad day, Β purposely seek out someone you can encourage. Lifting up others will lift your spirits as well.